laupäev, 4. aprill 2015

Aprill, aprill - va lorupill :)

Pea poolteist kuud olen toitunud LCHF-i järgi ja võin öelda: lõpuks ometi! Tänaseks olen kaotanud 7.3 kilogrammi (neli korda sama palju oleks veel vaja) . Mul on energiat rohkem, magusaisu ei kimbuta ja toidukogused on ka mõistlikuks muutunud.
Alustades valisin range režiimi, kuid üsna pea selgus, et see pole siiski minu jaoks. Just viimased paar nädalat on näidanud, et nüüd olen õigel teel. Minu jaoks on ideaaalne hommikusöök avokaado. Tavaliselt teen salati või söön avokaadot krevettidega.


Täna hommikul tegin nii:

Lõikasin avokaado pooleks ja võtsin seemne välja
Teelusikatäis majoneesi, krevetid peale, mõned basiilikulehed ka
Kõrvale 1 keedumuna (keetsin paar päeva tagasi terve laari valmis ja seisnud muna pole ikka see )
1 viil tükeldatud päikesekuivatatud tomatit

Kõrvale jõin vahukoorekohvi

Nädal aega olen joonud kohvi vahukoorega, kookos hakkas lihtsalt vastu. Liiga palju head pole ka hea.

Sellise toiduga vean välja õhtuni, joon vaid paar tassi kohvi lisaks ning vähemalt 2 liitrit vett päeva jooksul.
Päevane kohv on lihtsalt must kohv.

Salatid on mul tavaliselt sellised- vaatan, mis külmkapis leidub ja improviseerin. Kindlad koostisosad on avokaado ja muna, maitsestan ning kastmeks kas majonees või õli.

Avokaado on meil siin päris kallis, kuid tervis ja hea enesetunne on kallimad :).

Teksad on ka kaks numbrit väiksemad. Suur tänu, LCHF


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar