teisipäev, 2. juuni 2015

Kana küll ei taha, võtaks ribi ja kapsasalatit

Enamasti on ikka nii, et köögis ma kaua aega viita ei taha. Osalt sellepärast, et mul on imepisike köök, mida ma pigem kutsun kohaks, kus ma kokkama pean ja osalt sellepärast, et liiga kaua köögis olles võib tavapärasest kiirest õhtusöögist tulla mitmekäiguline ilmatu söömaaeg ja sööjaid nii palju polekski.
 Ma olen selline kokkaja, kes teeb süüa sellest, mis  külmkapis on. Ma ei vea retseptides näpuga järge ning toidupoes nimekirjaga enam ei käi. Mina ja nimekirjad ei klapi kuidagi. Ma unustan alati midagi  ära, absoluutselt alati. No tegelikult on see küll enamasti nii, et nimekirja koostades jätan ma mingid asjad lisamata, sest olen kindel, et neid asju ma ostan ja just nende pärast ma poodi lähengi. Blondiin.

Täna läksin ma toidupoodi nimekirjaga. Nimekirjas olid lillkapsas, ribid või sealihalõigud, balsamiäädikas (no enam ei mäletagi, miks ma seda tahtsin) kuklid lapse söögipaki jaoks, jogurt, seened, juust ja peakapsas. Enne nimekirja koostamist küsisin abikaasa käest, mida ta õhtusöögiks soovib. Väga lihtne: kas ribi või sealihalõike ning kõrvale kapsa-juustu-majoneesi salatit,  kana oleme viimastel päevadel tihti söönud ning seda ei taha. Küll see LCHF on mõnus, nii lühikesed nimekirjad. Nimekiri jäi koju. Eesmärk oli minna Tescosse, lähim suur toidupood meie kodule, kuid teele jäi väike Poola poeke, kust haarasin suure paki suitsukanakintse. Tescosse? Jah, pean minema, mul on ju nimekiri, mida osta on vaja. Telefonikõne abikaasale stiilis: ise küsin, ise vastan, st edastan oma küsimuse ja vastuse nii kiiresti, et sinna vahele ei olegi võimalik midagi öelda, isegi kui tahaks. loomulikult on ta nõus, et sööme JÄLLE kana

Kaks salatit kanast

Minu suurem laps ei pea majoneesist väga lugu (väiksemale pole otseloomulikult pakkunudki veel) ja kuna ma olin ka talle juba hõisanud, et sööme kas ribi või lihalõike kapsasalatiga, oli ta veidi pettunud, et tegelikult on taldrikul jälle kana. Nii tegin ühe salati täpselt oma pisikese preili soovide kohaselt


Kanasalat minu pirtsakale preilile

Vaja läheb:
2 suitsukanakintsu
2 keedetud muna
1 varsseller
1/2 porrut
4 väikest tomatit
1/2 värsket kurki
1 väike avokaado
mõned basiilikulehed
oliivõli
maitseks ingveri-küüslaugu segu

Tulemus tuli selline:

Tahaks ka süüa!

Meie suitsukanasalat

Vaja läheb:
1/2 värsket kurki
5 keedetud muna
4 suitsukanakintsu
2 keskmist avokaadot (oleksin avokaadot rohkem pannud, aga kahjuks polnud)
100 g juustu (minul oli Cheddar)
1 varsseller
1/2 porrut
peotäis basiilikulehti
ohtralt majoneesi

Välja kukkus nii:






Kõik kõhtu ei mahtunud ja nii oligi plaanis. Hommikul peekonit ja muna ei saa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar