pühapäev, 1. märts 2015

Pühapäev

Hommikul valmistasin abikaasale lillkapsa-juustukuklil veise-lambalihakotletti. Idee sain Kadi blogist. Silikoonvorme mul pole, seega pidin improviseerima - minu kuklid valmisid ahjus väikeseid lahtikäidavaid koogivorme kasutades. Tulemus siis pildil näha. Maitses ka hästi. Rasvakohvi tegin samuti. Viimane maitseb nii mulle kui ka ka abikaasale väga. Lambalihast ma lugu ei pea, seega jäi kotlet minu poolt maitsmata, kukkel seevastu oli imehea, eriti külmalt.

Muna ja peekon on mulle alati maitsenud, kuid selle praadimisest tulev lõhn ei kuulu kohe kindlasti mu lemmikute hulka, eriti veel imepisikeses köögis, mis mul on. Nii teengi aegaajalt hoopis Munamütsikesi.

Esmaspäeva hommikul


Munamütsikesed

Vaja läheb silikoonist muffinivormi, muna, peekonit, juustu ning näpuotsatäis pipart
määri vorm võiga ning vooderda peekoniga, löö sisse muna, puista peale veidi pipart ning kata pealt juustuga (varem panin juustu alla tomativiilu ka). Küpseta 200-kraadises ahjus pöördõhuga ca 10 minutit.

Määri vorm võiga ning vooderda peekoniga

Lisa muna ning veidi pipart

Riputa peale juustu ning pista ahju. 10 minutit hiljem saad Munamütsikesed

Võta mütsid lusika abil vormist välja, aseta taldrikule, veidi garneeringut ka ning head isu!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar