laupäev, 7. märts 2015

Rohi on rohelisem ;)

Ma ei kirjuta sellest, kuidas Inglismaal on kõik palju parem kui Eestis. Kindlasti ei ole see nii, aga siin on rohi rohelisem, sõna otseses mõttes,  päriselt! Mulle lihtsalt meeldib kevad ja siin algab see nii vara. Nartsissid õitsesid  sel aastal juba veebruari keskel. Täna oli meil väljas seitseteist kraadi sooja, päike paistis ja ma ei näinud mitte ühtegi morni inimest.
Nädalavahetustel on  peatänaval turg, kus müüakse kala, juustu, erinevaid kooke- küpsetisi, lilli, india toitu ja köögivilju. Ei puudu ka kiirtoit - burger (siin koosneb see  külmast saiast, mille vahel praetud kotlet, soovi korral ka praetud sibul ning peal ketšupilärakas), täpselt selline, mis mind  ei isuta, aga mis käib siinse turumelu juurde.  Eelmisel aastal tundsin ma puudust ehtsast burgerist, no sellisest, mida   Siriuse putkast (pole aimu ka, kas see koht enam üldse olemas on) või  Staabist sai.
Tegelikult tahtsin ma kirjutada rohelisest turust - aedviljad, juurikad, marjad - need on ilusad ja värsked, müüjad on toredad ja sõbralikud. Üldse on siin palju viisakust, lugupudamist ja teistega arvestamist, kuid sellest ehk mõnel teisel korral.
Täna on lihtsalt imeliselt imeline laupäev :)

Mmm, ma armastan kohvi, olen kohvisõltlane. Eriti meeldib mulle minu suur tass ja iseendaga olemine
Minu hommik ei alga selleta

Muuhulgas tõin ka ühe "nunnu" turult - õhtusöögiks liha kõrvale (no kui ma muidugi raatsin, näeb laual nii lahe välja, lille asemel) :)






3 kommentaari:

  1. Siriusel on lausa kaks müügikohta juba :) Üks seesama putka seal Aardlas, aga Annelinnas on suur ja uhke Sirius, teevad pitsat ja lastele on mängunurk. Olen läbi jalutanud :D

    VastaKustuta
  2. Siriuseid on Tartus siiski kolm - vana hea Aardla oma, seejärel tekkis Ringtee tänavale (Magazin poe juures) ja siis Annelinna.

    VastaKustuta
  3. No nüüd mine enam ei isuta, aga tean vähemalt tuttavatele soovitada;)

    VastaKustuta